duminică, 6 noiembrie 2011

Marea in Noiembrie

Hello ladies !!!
Azi am fost la plimbare pe malul marii. A fost soare, iar temperatura a fost destul de placuta ca sa nu profitam de aceasta zi frumoasa.
Imi place foarte mult marea atat vara cat si in celelalte anotimpuri, dar cel mai mult imi place atunci cand plaja este goala.
Marea ofera o priveliste foarte frumoasa toamna, cu plaja goala, lipsita de turisti si galagia aferenta. Este locul perfect daca vrei sa te linistesti, sa te relaxezi ascultand valurile mari.
Dar cel mai bine va las cu cateva poze sa va delectati ochiisorii :)

Bineinteles catelul meu Chewie e nelipsit la plimabrile pe plaja :)

I am flying, I am flying :) Did you sow that?
Can you do that? No you cant :P

5 comentarii:

Cristina spunea...

Si eu zbor cta o data, nu la fel ca Chewie, dar zbor jejejejeje
Adevaru e ca plaja e frumoasa toamna dar inacelasi timp este si trista.

Fabrizia Spinelli spunea...

Nice post, I like these photos, cute doggy!
Take a look at my blog, and if you like it follow me, I’ll be waiting for you!

Don’t forget to enter the ZELEB giveaway on my blog!!
Cosa mi metto???

Alina spunea...

ce fericit e Chewie:)))

coco spunea...

ce catel frumos ai...vreau si euuuu...

iulika_ct spunea...

Da, merci, eu un pofticios, alintat si nazdrava, dar il iubesc si nu as putea fara el :)

Trimiteți un comentariu