miercuri, 16 noiembrie 2011

Campania de testare a gamei Apidermaliv

Hello ladies !!!

De cateva zile tot sunt foarte happy si vreau sa "ma laud" si la voi :) Am fost selecata sa testez noua gama de produse Apidermaliv.
Cand am vazut postul pe pagina de Facebook a
Complexului Apicol Veceslav Harnaj prin care anuntau campania, am aplicat imediat. Imi plac foarte mult produsele lor, mai ales ca au in compozitie 95-100% ingrediente naturale. De cand eram mai mica mi-o amintesc pe mama care folosea crema de fata Apidermin, iar cand am crescut si eu putin, am inceput sa o folosesc si eu.
Imi doream de cand a aparut sa incerc crema de fata cu laptisor de matca Apidermaliv, dar cum mi-am promis ca nu mai cumpar nimic pana nu mi se termina ceea ce folosesc acum, am trecut-o in wishlist.
Sunt foarte curioasa ce produse contine coletul. Abia astept sa le primesc si sa incep sa le testez.
Am vazut ca printre cele selectate sunt si cateva bloggerite pe care eu le urmaresc curent, si care fac parte din grupul Beauty Corner de pe Facebook. Sper sa impartasim impresii dragele mele !!!

Voi reveni cu o noua postare imediat ce voi primi coletul.
O zi frumoasa si plina de caldura !!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu