vineri, 17 iunie 2011

"Introducere" si surpriza de la DOVE & Sensiblu

Hello !
Imi fac si eu intrarea pe blog.
Sunt Iuliana, dar toti prietenii mei apropiati imi spun Iulika. Trebuie sa ma "introduc" si eu pe blog, si nu o pot face altfel decat aducand o veste buna : DOVE si Sensiblu ne fac un mic dar foarte frumos cadou. Un sapun de 100 g si o lotiune de corp de 50 ml ambele marca Dove.


Nu trebuie decat sa intrii pe pagina de facebook Dove aici si vei afla cum Dove si Sensiblu te premiaza la tine in oras... e foarte simplu trebuie sa dai LIKE pagini de Facebook a DOVE, sa completezi cu datele personale si sa-ti alegi farmacia cea mai apropiata de tine, sa listezi cuponul si sa mergi in locatia respectiva sa ridici premiul.

Aceasta oferta este valabila in intre 16 si 26 iunie, iar produsele pot fi ridicate din reteaua Sensiblu in perioada 21 iunie - 4 iulie. Este necesara prezentarea cuponului si a unui act de identitate.

Pupici si o seara frumoasa :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu