joi, 23 iunie 2011

Actiunea "scrubbing" !!!

Hello !!!
De ceva vreme incoace, impreuna cu fetele, ne documentam despre handmade, homemade, organic si toate cele legate de subiect. Avem deja conturate idei chiar multe, dar inca nu ne-am organizat (si nici nu avem sanse reale in viitorul apropiat). Vom avea multe de facut, experimentat si aratat :)
Pana una, alta, eu mi-am propus sa folosesc produse cat mai naturale, cat mai simple si laindemana. Prin urmare dupe cateva articole citite si filmulete vizionate pe youtube, m-am hotarat sa imi fac un scrub. Nu ca nu as mai fi folosit pana acum, ci imi doream sa "experimentez" un scrub cat mai natural. Imi plac si cele din comert, dar tot tanjeam dupa unul facut de mine :) Ce bine suna :) "unul facut de mine".
Asa ca am purces sper bucatarie de unde m-am inarmat cu o ceasca, in care am pus cam doua degete de ulei de masline extravirgin (provenienta sor-mea, tara de origine a uleiului :) Spania), cafea proaspat macinata, Stretto pentru expresor, adica ... nu m-am jucat :P, si cacao, nu imi amintesc marca (nu cred ca conteaza, dar stiu ca era din aceea foarte neagra). Am amestecat putin pana s-a format o pasta cu un miros imbietor :) Ador cafeaua, iar amestecul acesteia cu cacaoa imi da o senzatie de vis. Bineinteles ca in loc de cafea poate fi folosit si zaharul, brun de preferinta, sau chiar malaiul. Eu am ales cafeaua si cacaoa pentru proprietatile lor antioxidante.
De aici sper dus, unde intentionam sa folosesc scrubul numai pentru corp, dar nu am rezistat si l-am folosit pentru fata. Si nu imi pare rau deloc. Pielea a ramas catifelata, fina si fara urme de piele moarta.
Bineinteles, dupa dus a urmat hidratarea. Pentru fata am folosit crema hidratanta (despre care voi vorbi intrun post viitor), iar pentru corp am "initiat" lotiunea de corp FA NutriSkin Firming Body Lotion cu cafeina si ceai verde, castigata la un giveaway organizat de Corina. Imi place foarte mult aceasta lotiune. Dupa mai multe folosiri, ii voia face un review, dar deja m-a cucerit dupa prima aplicare.
Pun si poza acesteia pe care am luat-o de pe site-ul Corinei.


So ... sper ca v-am dat o idee in privinta unui scrub natural si ca v-a placut expunerea mea :)
HAPPY SCRUBBING GIRLS !!!
Love, Iulika.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu