marți, 25 octombrie 2011

I am also back "in action"

De ceva timp tot incerc sa ma „adun” si sa imi pun totul in ordine. Parca nu reusesc sa imi intru in ritm si sa ma organizez. Am nevoie macar de o scurta vacanta.

Nici vremea nu tine cu mine. E soare dar frig. Eu sunt o „summer person”, imi place caldura, iar toamna si iarna, ma deprima. Imi plac culorile, privelistea, dar frigul nu ! Deloc !!!

Am o groaza de idei si parca nu pot sa ma urnesc si sa incep ceva.

Dar trebuie sa incep de undeva asa ca here it goes ...

Vara a fost lunga, dar nu am avut timp sa ma bucur de ea. A trecut prea repede. Nici la plaja nu prea am ajuns. M-am impartit intre munca si casa, unde ii aveam pe Chewie si Gilbert (cateii mei frumosi despre care o sa va povestesc separat) si iubitul meu. Foarte putin spre deloc timp liber.

La serviciu am muncit mult si pana tarziu, uneori si noaptea. Am avut o vara foarte agitata si nebuna, dar in final a fost rasplatita munca mea „patriotica” cu o fooooarte meritata marire de salariu :) Nici nu va imaginati cat de greu este sa obtii o marire de salariu cand lucrezi intr-o companie mare.

Am ajuns la concluzia ca si casa imi ocupa mult timp. Fac aceleasi activitati repetat, dureaza mult si trebuie reluate la cateva zile. What can I say, I am a cleaning freek !!!

Ce ma tot plang atat, imi trebuie un plan si o organizare mult mai buna. S-a decis, urmatorul pas va fi planificarea si organizarea.

Vreau sa impart cu voi ideile mele (care e multeeee :P ), pe care le voi pune in practica, pozele frumoase pe care le fac, sa mai particip la giveawayuri, si multe altele care imi trec ca fulgerele prin minte acum. WOW ce exprimari plastice, ma minunez singura.

Un singur lucru am reusit sa fac printre picaturi, am urmarit blogosfera si am mai comentat cate putin. Am mai participat si la cateva giveaway-uri, si voi povesti despre cele castigate :) Happy me, din punctul acesta de vedere.

Imi iau angajamentul ca nu voi mai lipsi asa mult si voi incepe cu pasi mici dar siguri :)

Va trimit multe imbratisari si pupici si va doresc o zi superba si plina de soare cald :)

1 comentarii:

Cristina spunea...

Si mie mi se cam intampla la fel, la scoala profesorii astia ne dau de facut o gramada de teme, de parca am avea o singura materie... a lor, si in plus intre munca si coala putin timp liber ne ramane. eu propòun ceva. de ce nu punem pe acolo sus o reclamatie, sa vedem poate pot sa ne mareasca zilele cu macar doua ore, dar in caz de acest lucru se va raaliza sa n´-l puna ca timp liber pentru ca daca nu vor pune aceasta regula sigur sefii si profesorii nostri ne'ar pune cate o ora in plus de munca si scoala.
multi pupici si incurajari tie, si tuturor celor care patesc la fel ca noi. Muacks

Trimiteți un comentariu