luni, 14 martie 2011

Exista vopseaua de par perfecta?

Da,exista!
Se numeste Matrix.M-am vopsit prima oara cu Matrix in decembrie anul trecut.Am avut ceva emotii iar rezultatul a fost ok...parul nu a ramas aspru,se aseza foarte frumos,avea stralucire,avea volum insa nuanta mi-a iesit un pic prea inchisa.Stilista care m-a vopsit s-a mahnit mai ceva ca mine mai ales ca era prima data cand ma vopseam la ea.
Mi-a explicat atunci ca desi a folosit combinatia de culori potrivita,oxidantul potrivit reactia parului meu cu vopseaua a fost mult prea puternica :)
Mi-a promis ca data viitoare va sti ce sa faca.
Si data viitoare a fost sambata trecuta.
Am exact culoarea pe care mi-am dorit-o
Adica aceasta:




Imi place mult,mult,este o nuanta calda cu straluciri magice in razele de soare timide care (sper!!!) vor aduce primavara mult asteptata.


Fotografia este luata de AICI.


Multumesc Matrix!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu